Klachten en Complimenten – De Stompwijkse Huisartsenpraktijk – Leidschendam
Header afbeelding
De Stompwijkse Huisartsenpraktijk
Doctor van Noortstraat 88A 2266 HA
Leidschendam

Klachten en Complimenten

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent opmerkingen of tips heeft, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. U kunt gewoon een afspraak maken. We willen wel graag de tijd voor u hebben, dus meldt het alstublieft dat u een gesprek wil. U kunt ook een email of brief sturen en dan nemen we contact met u op. Laat in dat geval wel weten hoe we u kunnen bereiken.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.